Przykład dobrej komunikacji z klientami

Przykład dobrej komunikacji z klientami

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu stawia na jasny przekaz w korespondencji z mieszkańcami i klientami. Spółka rozpoczęła akcję, która ma na celu ułatwienie komunikacji w sprawach związanych z dostawą wody i odbiorem ścieków. Swoją pracę MPWiK rozpoczęło od weryfikacji firmowych dokumentów. Do współpracy zaprasza mieszkańców i klientów, którzy m.in. za pośrednictwem strony internetowej mogą przekazać swoje opinie oraz wskazówki.

Instalacja wewnętrzna, inspekcja TV, odlicznik, czynności konkludentne – to tylko kilka przykładów określeń, które są znane w branży wodociągowo-kanalizacyjnej czy języku prawniczym. Niestety w sytuacji, kiedy są one używane na co dzień, m.in. w pismach i formularzach, ich zrozumienie nie należy do najłatwiejszych.
Wrocławskie MPWiK, chcąc usprawnić komunikację z klientami i mieszkańcami, stworzyło specjalną zakładkę na stronie internetowej, za pomocą której można wyrazić swoją opinię na temat firmowych dokumentów. Uwagi można też przekazywać w wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta MPWiK w godzinach jego otwarcia.
W relacjach z naszymi klientami i mieszkańcami stawiamy przede wszystkim na wysoką jakość, we wszystkich aspektach współpracy, a komunikacja jest tego podstawą.
Mamy świadomość, że język prawniczy i techniczny nie zawsze jest łatwy. Dlatego z pomocą mieszkańców Wrocławia chcemy usprawnić współpracę między klientami a firmą. – zapowiada Tomasz Jankowski rzecznik prasowy MPWiK S.A we Wrocławiu.
Spółka na opinie i sugestie czeka do końca października tego roku. Zgłoszenia będą na bieżąco analizowane przez jej pracowników. Wyniki zostaną wykorzystane przy modyfikacji firmowych dokumentów.

Anna Lembicz, Specjalista ds. marketingu i PR IGWP

Solidarni z Ukrainą CZYTAJ WIĘCEJ