Tematyka szkolenia: 

  • Kontrola rady gminy, komisji rady i radnych w PWiK
  • Dostęp do informacji publicznej w PWiK
  • Kontrola nad PWiK a zamówienia in house

Celem seminarium jest w szczególności udzielenie odpowiedzi na pytania:

  • Czy rada gminy lub komisje rady mogą kontrolować PWiK?
  • Co jest podstawą do przeprowadzenia kontroli?
  • Jakie uprawnienia kontrolne mają poszczególni radni?
  • Czy radni mogą korzystać z trybu dostępu do informacji publicznej?
  • Jakie informacje PWiK zobowiązane jest ujawnić w trybie dostępu do informacji publicznej?
  • Jak wygląda tryb udostępniania i odmowy udostępniania informacji publicznej?
  • W jaki sposób kontrola nad PWiK wpływa na możliwość udzielania zamówień in house?

Prowadzenie:

Maciej Kiełbus – radca prawny, partner w kancelarii prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu, absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Prawa Administracyjnego i Nauki o Administracji Wydziału Prawa i Administracji w Poznaniu. Szkoleniowiec, specjalizujący się w tematyce procedury administracyjnej, tworzenia aktów prawa miejscowego oraz gospodarki odpadami. Ekspert Rady Przedstawicieli Regionalnych Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (Rady RIPOK). Uczestnik prac zespołu do spraw Ustrojowych Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego. Autor publikacji dotyczących prawa samorządowego.

Joanna Kostrzewska – radca prawny w kancelarii prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu. Opiniuje oraz opracowuje kompleksowe rozwiązania związane z dostępem do informacji publicznej, wspiera prawnie jednostki samorządu terytorialnego w radzeniu sobie z ustrojowym prawem samorządowym. Doradca w sprawach dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi oraz prawa ochrony środowiska.

Miejsce organizacji:

  • 26 lutego, godz. 10.00 – 16.00 (termin zgłoszeń 19.02.2019 r.)

    Warszawa, Golden Floor Millenium Plaza, al. Jerozolimskie 123A

Koszt uczestnictwa:

  • Członkowie - 510 PLN (+23% VAT)
  • Pozostali uczestnicy - 620 PLN (+23% VAT)

Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, przerwę kawową, lunch.

Płatność – na podstawie faktury wystawionej w ciągu 7 dni od daty zakończenia kursu.

 Miejsce nadsyłania zgłoszeń i kontakt z organizatorem:

Iwona Włodarek, tel. 52 376 89 28, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., fax 52 376 89 20

Potwierdzeniem uczestnictwa jest wiadomość zawierająca szczegóły kursu, przesłana przez organizatora na adres EMAIL DO POTWIERDZEŃ (podany w formularzu zgłoszeniowym), najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem.

Serdecznie zapraszamy do udziału.

Formularz zgłoszeniowy

 

Wyszukiwanie

Nasze szkolenia

Materiały zabezpieczone

Materiały dostępne po wpisaniu hasła

Newsletter IGWP

Rozwiń aby zapisać się do newslettera

Zapisz się do newslettera IGWP i bądź na bieżąco z informacjami i naszą ofertą.

Poniżej proszę wybrać listy newslettera oraz wpisać e-mail na który będą wysyłane informacje.