Termin webinarium
5 sierpnia, godz. 10.00 - 13.00

Tematyka

1. Kampanie informacyjne, społeczne w służbie podmiotowi wod-kan:

  • czym dokładnie jest kampania PR, a czym nie jest
  • różnice (lub ich brak) między kampaniami PR, informacyjnymi, społecznymi, edukacyjnymi
  • podstawowe rodzaje kampanii (w odniesieniu do działalności wod-kan)
  • nie sztuką jest robić cokolwiek, czyli o definiowaniu celów kampanijnych
  • do wszystkich i do nikogo, czyli o targetowaniu odbiorców
  • koncepcja wielotorowości działań w przypadku kampanii skierowanych do kilku grup interesariuszy
  • jakie elementy powinien zawierać plan kampanii PR (na przykładzie wod-kan)
  • najczęściej popełniane błędy w przygotowaniach oraz implementacji kampanii

2. Promocja obsługi zdalnej klienta wod-kan:

  • research i analiza jako fundament każdej dobrej kampanii (na przykładzie obsługi zdalnej)
  • uniknąć rozczarowania, czyli przemyślane oczekiwania i mierzalne cele
  • filozofia zmiany nawyków klienckich pojmowana jako proces (zarządczo, komunikacyjnie etc.)
  • kampania PR a strategia PR na przykładzie obsługi zdalnej klienta wod-kan
  • szeroka perspektywa, czyli kampania nie jest jedynym narzędziem
  • przykłady innych narzędzi do realizacji tego zadania
  • korzystaj z najlepszych wzorców, czyli jak stworzyć dokumentację zlecającą kampanię
  • PR jako element zarządzania i bodziec rozwojowy dla podmiotu wod-kan (na przykładzie obsługi zdalnej) 

Prowadzący:

Maciejewski CyprianCyprian Maciejewski - doświadczony strateg PR, specjalista w zarządzaniu relacjami i komunikacji dla sektora gospodarki komunalnej oraz przemysłu, w tym dla instalacji oddziałujących na środowisko. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Zajmuje się komunikacją społeczną i edukacją w Urzędzie Miejskim w Gdańsku (Wydział Gospodarki Komunalnej). Pracuje także jako niezależny doradca, szkoleniowiec oraz branżowy prelegent.

W dorobku ma pracę jako PR-owiec m.in. przy poniższych projektach / zadaniach:

  • awaryjny zrzut ścieków (awaria przepompowni w Gdańsku)
  • działania informacyjno-promocyjne wspierające Biuro Obsługi Klienta gospodarki komunalnej
  • opracowanie i wdrożenie długofalowej strategii PR skoncentrowanej na problemie wysokiej uciążliwości instalacji i złych relacjach z kluczowymi grupami otoczenia
  • długoterminowy program społeczny pogłębiający relacje zakładu komunalnego z bliskim otoczeniem
  • komunikacja kryzysowa w okresie radykalnego zwiększenia uciążliwości zakładu
  • budowa zbiorników retencyjnych jako inwestycji przeciwpowodziowych
  • budowa kompostowni bioodpadów jako kluczowej instalacji dla mieszkańców bliskiego otoczenia zakładu (inwestycja o charakterze antyodorowym)
  • budowa spalarni osadów ściekowych
  • budowa spalarni odpadów komunalnych
  • podwyżki opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadówkampanie edukacyjne dotyczące zasad segregowania i odpowiedzialnego postępowania z odpadami nietypowymi
  • poszerzenie systemu segregowania odpadów (na 5 frakcji) oraz wdrażanie zmian systemowych wynikających z nowelizacji ustawkonsultacje społeczne dotyczące budowy sieci Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
  • budowa elektrowni gazowej (projekt green field)
  • komunikacja inwestycji modernizacji systemu odgazowania składowiska
  • rada interesariuszy RIPOK (współpraca ze stroną społeczną)

Kontakt z organizatorem:
Iwona Włodarek tel. 52 376 89 28, 517 013 732
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin nadsyłania zgłoszeń:
5 sierpnia 2020 r., godz. 9.30

Cena:
(obejmuje: udział w szkoleniu online, kontakt z prowadzącym na żywo za pomocą dostępnego chatu, materiały szkoleniowe)

250 zł netto od osoby - członkowie IGWP
290 zł netto od osoby - pozostali uczestnicy

Wymagania sprzętowe:

W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać komputer lub urządzenie mobilne ze standardowym oprogramowaniem oraz dostępem do internetu.

Formularz zgłoszeniowy online

 

Wyszukiwanie

Nasze szkolenia

Materiały zabezpieczone

Materiały dostępne po wpisaniu hasła

Newsletter IGWP

Rozwiń aby zapisać się do newslettera

Zapisz się do newslettera IGWP i bądź na bieżąco z informacjami i naszą ofertą.

Poniżej proszę wybrać listy newslettera oraz wpisać e-mail na który będą wysyłane informacje.