Tematyka: Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się rozliczeniami usług dostarczania wody i odprowadzania ścieków. W ramach wykładu omówione zostaną obowiązki przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego w zakresie opomiarowania dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz prawa i obowiązki odbiorcy usług. Przytoczone zostaną typowe
Program: Wniosek o zatwierdzenie taryf: wniosek o ustalenie nowych taryf, określanie taryf i okres obowiązywania taryf. Weryfikacja wniosków: weryfikacja formalna, weryfikacja merytoryczna, decyzje taryfowe – zatwierdzanie taryf, odmowa zatwierdzenia, orzecznictwo sądowe. Kalkulacje taryf: struktura i rodzaj taryfy, planowanie kosztów i
Program 1.Podstawowe zasady pracy w BDO 2. Typy użytkowników, logowanie, podpisywanie, pełnomocnictwo 3. Przekazywanie i odbiór odpadów Tworzenie kart przekazania odpadów KPO a KPOK Statusy kart przekazania odpadów Obowiązki dla poszczególnych ról (Przekazujący, Transportujący, Przejmujący) Transfery pomiędzy miejscami prowadzenia działalności
Podstawowe wiadomości z elektrotechniki maszyn i urządzeń
Zajęcia warsztatowe (demontaż i montaż pomp)
BHP w praktyce techniki pompowej
W trakcie zajęć praktycznych przewidziano:
na stacji prób – pomiary; warunki prawidłowych pomiarów parametrów hydraulicznych; czynniki wpływające na wartość parametrów mierzonych; analiza wyników
w warsztacie – demontaż i montaż pomp; wymiana podstawowych elementów (uszczelnienia mechaniczne, wirniki, wymiana oleju w pompach zatapialnych)
Kurs zakończy się egzaminem podczas ostatniego dnia, oraz wydaniem certyfikatu IGWP.
Szkolenie w sposób praktyczny pokazuje, jak radzić sobie z trudnymi twardymi aspektami zarządzania - takimi jak: zarządzanie poprzez cele, produktywnością podwładnych czy konfliktami w pracy. Unikalna wiedza zdobyta podczas szkolenia: W każdej firmie drzemie potencjał i dzięki temu szkoleniu można
Zdobycie komplementarnych umiejętności obsługi samochodów specjalistycznych do czyszczenia sieci kanalizacyjnej ze szczególnym zwróceniem uwagi na problematykę BHP przy pracy w kanalizacji i zbiornikach zamkniętych (np. przepompownie).
Wielu z nas nie posiadając umiejętności zarządzania, musi sprostać temu wyzwaniu. Na szkoleniu przekazujemy wiedzę i doświadczenie, jak radzić sobie z kluczowymi, trudnymi i wymagającymi aspektami zarządzania. Przekazujemy wiedzę jak skutecznie delegować i wymagać od swoich podwładnych aby właściwie pracowali.
PROGRAM Zasady funkcjonowania Krajowego Systemu e-Faktur (KSEF) Różnice miedzy obecną fakturą elektroniczną, a e-fakturą z KSEF Sposób uzyskania dostępu do KSEF Nadawanie uprawnień osobom korzystającym w firmie z KSEF: rodzaje i zakres uprawnień do korzystania z KSEF E-faktury w sytuacji
Zagadnienia Celem webinarium jest przedstawienie zbudowania świadomości związanej z zagrożeniami pochodzącymi od cyberprzestępców, na jakie codziennie narażeni są użytkownicy Internetu. Możliwość pracy zdalnej powoduje równoczesne niebezpieczeństwo także dla przedsiębiorstw. Wykładowca przedstawi jak uchronić siebie oraz pracodawcę przed możliwymi stratami, jak
Szkolenie ma na celu pomóc szefom, właścicielom, menadżerom i działom kadr w skutecznych negocjacjach z pracownikami. Pomagamy w rozmowach na temat zmiany pracy, oczekiwań, zmian i niezadowolenia z miejsca pracy. W sposób warsztatowy pokazujemy jak radzić sobie w sytuacjach, w
Program Materialno-prawne i procesowe pojęcie konsumenta Przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne jako strona postępowania cywilnego z udziałem konsumenta Ułatwienia procesowe konsumenta Postępowanie dowodowe w sprawach z udziałem konsumenta i ciężar dowodu Orzeczenia i środki odwoławcze Prowadzący prof. dr hab. Bartosz Rakoczy – Radca
Zagadnienia 1.Odstępstwo od warunków technicznych. Odstępstwo od przepisów ustawy o transporcie kolejowym (sytuowanie obiektów na obszarach kolejowych i w ich sąsiedztwie) 2.Wniosek o udzielenie pozwolenia na budowę treść wniosku składanie wniosku w formie papierowej i elektronicznej (omówienie najczęściej popełnianych błędów)
Szkolenie w praktyczny sposób pokazuje jak skutecznie komunikować się jako menadżer albo pracownik. Najczęstsze błędy jakie popełniamy, powodują nieefektywne działania innych osób. Musimy powtarzać, weryfikować, wyciągać konsekwencje a często samemu "gasić pożary". A przecież nie o to chodzi. Pokazujemy jak właściwie