Kampanie PR w branży wod-kan. Praktyczne przykłady zastosowania i korzyści: 5 sierpnia 2020 r.

Kampanie PR w branży wod-kan. Praktyczne przykłady zastosowania i korzyści: 5 sierpnia 2020 r.

Termin webinarium
5 sierpnia, godz. 10.00 – 13.00

Tematyka

1. Kampanie informacyjne, społeczne w służbie podmiotowi wod-kan:

  • czym dokładnie jest kampania PR, a czym nie jest
  • różnice (lub ich brak) między kampaniami PR, informacyjnymi, społecznymi, edukacyjnymi
  • podstawowe rodzaje kampanii (w odniesieniu do działalności wod-kan)
  • nie sztuką jest robić cokolwiek, czyli o definiowaniu celów kampanijnych
  • do wszystkich i do nikogo, czyli o targetowaniu odbiorców
  • koncepcja wielotorowości działań w przypadku kampanii skierowanych do kilku grup interesariuszy
  • jakie elementy powinien zawierać plan kampanii PR (na przykładzie wod-kan)
  • najczęściej popełniane błędy w przygotowaniach oraz implementacji kampanii

2. Promocja obsługi zdalnej klienta wod-kan:

  • research i analiza jako fundament każdej dobrej kampanii (na przykładzie obsługi zdalnej)
  • uniknąć rozczarowania, czyli przemyślane oczekiwania i mierzalne cele
  • filozofia zmiany nawyków klienckich pojmowana jako proces (zarządczo, komunikacyjnie etc.)
  • kampania PR a strategia PR na przykładzie obsługi zdalnej klienta wod-kan
  • szeroka perspektywa, czyli kampania nie jest jedynym narzędziem
  • przykłady innych narzędzi do realizacji tego zadania
  • korzystaj z najlepszych wzorców, czyli jak stworzyć dokumentację zlecającą kampanię
  • PR jako element zarządzania i bodziec rozwojowy dla podmiotu wod-kan (na przykładzie obsługi zdalnej) 

Prowadzący:

Maciejewski CyprianCyprian Maciejewski – doświadczony strateg PR, specjalista w zarządzaniu relacjami i komunikacji dla sektora gospodarki komunalnej oraz przemysłu, w tym dla instalacji oddziałujących na środowisko. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Zajmuje się komunikacją społeczną i edukacją w Urzędzie Miejskim w Gdańsku (Wydział Gospodarki Komunalnej). Pracuje także jako niezależny doradca, szkoleniowiec oraz branżowy prelegent.

W dorobku ma pracę jako PR-owiec m.in. przy poniższych projektach / zadaniach:

  • awaryjny zrzut ścieków (awaria przepompowni w Gdańsku)
  • działania informacyjno-promocyjne wspierające Biuro Obsługi Klienta gospodarki komunalnej
  • opracowanie i wdrożenie długofalowej strategii PR skoncentrowanej na problemie wysokiej uciążliwości instalacji i złych relacjach z kluczowymi grupami otoczenia
  • długoterminowy program społeczny pogłębiający relacje zakładu komunalnego z bliskim otoczeniem
  • komunikacja kryzysowa w okresie radykalnego zwiększenia uciążliwości zakładu
  • budowa zbiorników retencyjnych jako inwestycji przeciwpowodziowych
  • budowa kompostowni bioodpadów jako kluczowej instalacji dla mieszkańców bliskiego otoczenia zakładu (inwestycja o charakterze antyodorowym)
  • budowa spalarni osadów ściekowych
  • budowa spalarni odpadów komunalnych
  • podwyżki opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadówkampanie edukacyjne dotyczące zasad segregowania i odpowiedzialnego postępowania z odpadami nietypowymi
  • poszerzenie systemu segregowania odpadów (na 5 frakcji) oraz wdrażanie zmian systemowych wynikających z nowelizacji ustawkonsultacje społeczne dotyczące budowy sieci Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
  • budowa elektrowni gazowej (projekt green field)
  • komunikacja inwestycji modernizacji systemu odgazowania składowiska
  • rada interesariuszy RIPOK (współpraca ze stroną społeczną)

Kontakt z organizatorem:
Iwona Włodarek tel. 52 376 89 28, 517 013 732
email: webinaria@igwp.org.pl

Termin nadsyłania zgłoszeń:
5 sierpnia 2020 r., godz. 9.30

Cena:
(obejmuje: udział w szkoleniu online, kontakt z prowadzącym na żywo za pomocą dostępnego chatu, materiały szkoleniowe)

250 zł netto od osoby – członkowie IGWP
290 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy

Wymagania sprzętowe:

W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać komputer lub urządzenie mobilne ze standardowym oprogramowaniem oraz dostępem do internetu.

Formularz zgłoszeniowy online

 
Solidarni z Ukrainą CZYTAJ WIĘCEJ