Marketing szeptany – Jak osiągnąć promocyjny sukces dzięki rekomendacji klientów. Praktyczne metody podniesienia skuteczności w promocji firmy: 3 września 2020r.

Termin webinarium
3 września, godz. 10.00 – 13.00
Szczegóły
Stare powiedzenie marketingowców mówi, że 50% wydatków na reklamę idzie w błoto… ale nikt nie wie, które 50%. Co jednak zrobić jeśli mamy wrażenie, że w błocie ląduje dużo więcej niż 50%?
Dlaczego tak wiele działań promocyjnych ma znikomą lub bardzo ograniczoną skuteczność ? Dlaczego lata budowania wizerunku często nie zmieniają nastawienia do naszej firmy?
Marketing szeptany może być odbierany jako kolejna marketingowa moda. Może jednak stanowić doskonałe narzędzie uruchamiające procesy rekomendacji, sprawiające, że ludzie z otoczenia naszej firmy zaczną o niej mówić. I to mówić tak, jak nam zależy.
O tym właśnie są proponowane warsztaty. Nie o budowaniu przekazów i „sztuczkach” promocyjnych, lecz o tym jak w praktyce uruchomić społeczny rezonans i przyjazny „szum” wokół naszego przedsiębiorstwa.
Tematyka
· Ograniczenia działań promocyjnych – dlaczego tak się staramy a wychodzi jak zwykle?
· Dlaczego ludzie nie lubią być przekonywani: Dwa modele myślenia – dwa modele perswazji
· Co przekonuje większość ludzi?
· Model STEPPS – jak zarażać innych swoim przekazem
· Tradycyjne metody promocji versus marketing szeptany
· Tajemnice sukcesu Buzz marketingu – ABC marketingu rekomendacji
· Jak uruchomić „szum” w mediach i wśród klientów
· Ciekawe, wiarygodne, zabawne – trzy filary zainteresowania
· Podmioty marketingu szeptanego – kto ma rozpowszechniać informacje
· Marketing szeptany on i offline
Prowadzący:
Jakub Danielak – socjolog, doradca i trener biznesu. Od przeszło 20 lat realizuje projekty usprawniające procesy zarządcze w firmach typu utilities – dostarczających usług bytowych szerokiemu gronu klientów. Prowadzone przez niego od 1992r. Biuro Badań i Analiz Społecznych, dzięki współpracy z klientami, przeszło ciekawą ewolucję od badań przez doradztwo w zakresie zarzadzania, po prowadzenie szkoleń i warsztatów. Doradca i autor projektów – strategii, planów, analiz, wdrażania – dla kilkudziesięciu firm sektora usług publicznych. Od ogromnych (PGE, Tauron), przez średnie (PEC-e. MPWiK-i), po całkiem małe firmy usługowe. W ciągu niemal 30 lat działalności przeprowadził kilkaset projektów podnoszących efektywność zarządzania.
Kontakt z organizatorem – nadsyłanie zgłoszeń:
Iwona Włodarek tel. 52 376 89 28, 517 013 732
email: webinaria@igwp.org.pl
Zgłoszenia online:
www.webinaria.igwp.org.pl
Termin nadsyłania zgłoszeń:
3 września 2020 r., godz. 9.30
Cena:
(obejmuje: udział w szkoleniu online, kontakt z prowadzącym na żywo za pomocą dostępnego chatu, materiały szkoleniowe)
250 zł netto od osoby – członkowie IGWP
290 zł netto od osoby – pozostali uczestnicy
Wymagania sprzętowe:
W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer lub smartfon ze standardowym oprogramowaniem) z dostępem do internetu.